Вартість користування системою Easy Timesheet
30 календарних днів 50 грн / 30 днів | 365 календарних днів
|
Оплата здійснюється через систему прийому платежів WayForPay в автоматичному режимі за допомогою:
Інструкція для початку роботи з EasyTimesheet
Крок 1. Встановлення програми
Потрібно завантажити останню версію програми, яку можна знайти на сторінці «Завантажити». Після завантаження необхідно встановити програму, для цього достатньо видобути з завантаженого архіву програму в будь-яку теку, докладніше про встановлення програми читайте на сторінці «Встановлення програми» розділу «Допомога». Для запуску програми потрібно відкрити у видобутій теці файл EasyTimesheet.exe.
Після цього програма буде працювати у безкоштовному режимі з обмеженням кількості працівників у табелі – максимально 3 особи. Щоб зняти це обмеження необхідно придбати ліцензійний ключ та активувати ним програму.
Крок 2. Реєстрація особистого кабінету
Щоб мати можливість придбати ліцензійний ключ та керувати придбаними ліцензійними ключами потрібно зареєструвати особистий кабінет. Для реєстрації натисніть «Реєстрація» праворуч від головного меню сайту та пройдіть процедуру реєстрації, докладніше про реєстрацію читайте на сторінці «Реєстрація та вхід до особистого кабінету» у розділі «Допомога».
УВАГА! Якщо Ви раніше користувалися системою та отримували тестовий ліцензійний ключ – можна при реєстрації вказати електронну пошту, на яку замовлявся ключ, та система автоматично додасть в особистий кабінет всі ключі, які були замовлені на цю електронну адресу. Якщо Ви отримували тестові ліцензійні ключі на декілька скриньок та хочете бачити всі отримані ключі у одному особистому кабінеті – після реєстрації потрібно перейти на вкладку «Обліковий запис» в особистому кабінеті та змінити електронну пошту на іншу, яку Ви використовували для замовлення тестових ліцензійних ключів. Якщо таких скриньок було декілька – потрібно декілька раз змінити електронну пошту на кожну з таких скриньок.
Крок 3. Придбання ліцензійного ключа
Щоб придбати новий ліцензійний ключ потрібно увійти до особистого кабінету, перейти на вкладку «Ліцензійні ключі», натиснути на кнопку «Придбати новий ключ» та слідувати інструкціям на сторінці.
Якщо потрібно продовжити термін дії існуючого ключа, потрібно натиснути на кнопку «Подовжити термін дії» навпроти потрібного ключа та слідувати інструкціям на сторінці.
Докладніше про керування ліцензійними ключами читайте на сторінці «Керування ліцензійними ключами» у розділі «Допомога».
Крок 4. Активація програми ліцензійним ключем
Для активації програми отриманим ліцензійним ключем натисніть на напис з інформацією про обмеження в безкоштовній версії внизу головного вікна програми або відкрийте вікно керування ліцензією через головне меню, натиснувши на пункт «Налаштування» – «Керування ліцензією…». Докладніше про активацію читайте на сторінці «Активація програми та керування ліцензійними ключами» розділу «Допомога».
Крок 5. Робота з системою EasyTimesheet
Документація по роботі з системою Easy Timesheet, з описом всіх функцій та налаштувань актуальної версії, знаходиться на сайті у розділі «Допомога».
Часті питання, які можуть виникати при роботі з Easy Timesheet, та відповіді на них можна переглянути на сторінці «ЧаПи/F.A.Q.».
З питаннями по роботі системи та сайту, питаннями оплати, пропозиціями і побажаннями звертайтесь за будь-яким із контактів.
Додаткова інформація щодо заповнення табелів, умовних позначень у табелях, виробничий календар та інше, знаходиться у розділі «Корисне».