Щоб почати користуватися автоматизованою системою для створення табелів обліку робочого часу необхідно спочатку завантажити її.
УВАГА! Програма розповсюджується в двох варіантах:
1. Повна версія, в кінці назви завантаженого файлу архіву буде напис “full” – містить всі необхідні файли для роботи програми.
2. Версія для оновлення, в кінці назви файлу буде напис “update” – містить тільки оновлені файли, які були змінені від попередньої версії.
Якщо автоматизована система не використовувалася раніше необхідно завантажити повну версію, а якщо програма вже встановлена достатньо завантажити тільки оновлення.
Якщо система вже встановлена, повторно встановлювати її не потрібно, треба лише обновити її до актуальної версії, докладніше про оновлення читайте тут.
ВАЖЛИВО! Програма зберігає введені дані та налаштування в своїй теці, якщо видалити теку з програмою, завантажити нову повну версію та встановити її – втратяться всі введені дані та налаштування. Оновлювати програму можна також і за допомогою повної завантаженої версії без втрати даних та налаштувань. Для цього потрібно завантажити повну версію та виконати ті ж самі кроки, що і при оновленні.
Для встановлення програми відкрийте теку з завантаженим архівом, натисніть правою клавішою миші по архіву та оберіть “Видобути до поточної папки”. Можливо в основному меню не буде такого пункту, тоді спочатку треба знайти в цьому меню назву встановленої програми-архіватора, навести курсор на неї, а в випадаючому меню обрати “Видобути до поточної папки”.
ПРИМІТКА. На скріншоті зображено видобування програми з архіву за допомогою архіватора WinRar, якщо встановлено інший архіватор назва пунктів та структура меню може відрізнятися.
Після видобування повинна з’явитися тека з назвою “EasyTimesheet”, в якій міститься програма. За бажанням цю теку можна перемістити у будь-яке місце на комп’ютері та/або перейменувати.
Для запуску системи клацніть два рази по файлу “EasyTimesheet.exe” в теці із встановленою системою.