Зайти в налаштування форм табеля можна натиснувши на кнопку «Налаштування форм табеля» біля обраного шаблону, в лівому нижньому куті головного вікна програми.
Вікно налаштування форм табеля має наступний вигляд.
У вікні, ліворуч, є два списки: «Форми» та «Профілі налаштувань». У списку «Форми» будуть відображені всі доступні форми табелів, а список «Профілі налаштувань» буде відображати збережені профілі налаштувань форм (при першому запуску програми вони будуть порожні). Докладніше про керування профілями читайте на сторінці «Профілі налаштувань форм табеля».
Для редагування налаштувань спочатку потрібно в списку «Форми» виділити потрібну форму натиснувши на неї.
Праворуч є три вкладки: «Загальна інформація», «Дані» та «Налаштування».
На вкладці «Загальна інформація» буде відображено інформацію про вибрану форму та доступні налаштування для цієї форми.
На вкладці «Дані» можна редагувати інформацію про установу та відповідальних осіб.
Поля, біля яких є прапорець, можна вмикати або вимикати, якщо поле вимкнене – воно не буде виведено у табель. У деяких полях з правої сторони є стрілочка, яка означає, що у цьому полі не обов’язково набирати дані вручну. В таких полях можна натиснути на цю стрілочку та вибрати вже існуючі дані, якщо раніше такі дані були внесені у систему.
Налаштування «Таблиця звітний період»/«Затверджено» виводить в правому верхньому куті аркушу табеля таблицю «Звітний період» або слово «Затверджено», П.І.Б. та посаду
Ці налаштування доступні лише в табелях формату А4, в А3 форматі завжди виводиться «Таблиця звітний період».
Під налаштуваннями відповідальних осіб можна налаштувати формат поля дата, який виводиться навпроти П.І.Б. та лінії підпису.
Є декілька варіантів виводу дати:
- Виводити лінію для написання дати вручну «”___”______________ 20__р.»
- Виводити дату вказану в полі «Дата заповнення» (в головному вікні програми) в одному з наступних форматів:
- «02.01.2018»
- «02.01.2018 р.»
- «02.01.2018 року»
- «02 січня 2018 р.»
- «02 січня 2018 року»
На вкладці «Налаштування» налаштовується формат табеля та файлу.
На цій вкладці можна налаштувати наступне:
- Задати формат файлу (Excel 2007+ (xlsx), Word 2007+ (docx), тощо)
- Формат паперу: А4, А3 або А3 (2 х А4) для друку на двох аркушах А4
- Форму шаблону: повна (на один день виділяється дві клітинки – код та кількість годин) або скорочена (на один день виділяється одна клітинка – код або кількість годин, якщо це звичайний робочий день)
- Ввімкнути режим автоматичного відкриття створеного табеля, поставивши відповідний прапорець. Якщо «Відкрити табель після збереження» ввімкнено, то після збереження табеля він відкриється у встановленій програмі, відповідно до формату файлу табеля
- Відображення певних колонок таблиці табеля, поставивши або знявши відповідний прапорець
- Налаштувати вигляд таблиці в табелі:
- «Відображення відділу працівників» (повна або скорочена) – відповідає за відображення відділу працівника перед посадою, форми відділів працівників можна задати в статичних даних
- «Відображення посад працівників» (повна або скорочена) – відповідає за вигляд колонки «Посада», форми «Посад» працівників можна задати в статичних даних
- «Розташування умовних позначень» (вгорі або внизу) – це налаштування працює тільки при повній формі табеля, та відповідає за позицію розташування кодів умовних позначень відпрацьованих днів, вгорі –
, внизу –
- «Код умовних позначень» (буквений або цифровий) – як і попереднє, також працює тільки для повної форми табеля, відповідає за вигляд умовних позначень у табелі, наприклад для щорічної відпустки встановлено такі умовні позначення, буквений – «В», цифровий – «8»
-
Відображення змішаного робочого часу (повне або скорочене) – відповідає за вигляд у табелі змішаного робочого часу (коли в один день вказано два або більше типів робочого часу). Повне – у табелі в одній клітинці будуть виводитись всі задані типи робочого часу та кількість годин для кожного з них.
-
Скорочене – у табелі буде виводитись символ «Символ змішаного робочого часу» (символ можна задати в налаштуваннях системи на вкладці «Табель») та загальна кількість робочих годин.
- «Показувати дату табеля у заголовку» – відображати дату словами над таблицею
- «Показувати ставку» – відображати ставку після П.І.Б. працівника у табеля, якщо вона відмінна від 1
- «Показувати відпустки у вихідні» – якщо ввімкнено, то у випадку, коли відпустка припадає на вихідний день у табелі буде ставитися код відпустки, якщо вимкнене – код вихідного дня
- «Рахувати відпустки у вихідні» – якщо прапорець встановлено, то в колонках “Неявки” будуть рахуватися і ті відпустки, які припали на вихідні дні.
Наприклад, візьмемо лютий 2018 року, відпустка з 12.02.2018 по 27.02.2018:
Без прапорців
Тільки “Показувати відпустки у вихідні”
Тільки “Рахувати відпустки у вихідні”
Обидва прапорці, “Показувати відпустки у вихідні” та “Рахувати відпустки у вихідні”
- «Показувати рядок “Разом”» – якщо ввімкнена, то у табелях буде відображено в кінці таблиці рядок з сумарними даними табеля
- «Повторювати шапку таблиці» – якщо ввімкнено, то шапка таблиці табеля буде повторюватись на кожній сторінці