На вкладці «Обліковий запис» в особистому кабінеті можна переглянути та, за потреби, змінити наступні дані:
- Ім’я – необов’язкове поле;
- Електронну пошту – на цю пошту будуть надсилатися листи з інформацією про замовлення, запити на відновлення пароля, новини, тощо;
- Пароль – Ваш пароль для входу в особистий кабінет.
Для зміни будь-яких, з вище названих даних, потрібно заповнити відповідні поля, ввести поточний пароль та натиснути кнопку «Оновити профіль».
ПРИМІТКА! Якщо Ви отримували тестові ліцензійні ключі на декілька скриньок та хочете бачити всі отримані ключі у одному особистому кабінеті – після реєстрації потрібно перейти на вкладку «Обліковий запис» в особистому кабінеті та змінити електронну пошту на іншу, яку Ви використовували для замовлення тестових ліцензійних ключів. Якщо таких скриньок було декілька – потрібно декілька раз змінити електронну пошту на кожну з таких скриньок.
При зміні електронної пошти, на вказану нову електронну пошту буде надіслано лист з посиланням на підтвердження нової електронної пошти.
Перейшовши за посиланням у надісланому листі – Вашу електронну пошту буде змінено на нову.
Після зміні пароля потрібно буде повторно увійти в особистий кабінет.