Керування ліцензійними ключами – Easy Timesheet

Керування ліцензійними ключами

Переглянути всі поточні підписки та ліцензійні ключ можна на вкладці «Ліцензії» в особистому кабінеті.

Вкладка ліцензії

Навпроти кожного ключа вказана дата, до якої цей ключ дійсний, та кнопка «Продовжити підписку». Зеленим відмічені дійсні ключі, термін дії яких ще не закінчився, чорним – ключі у яких закінчився термін дії, а червоним – заблоковані ключі. Нижче є кнопка «Придбати нову підписку» – за допомогою якої можна отримати новий ключ.

Для продовження підписки, потрібно натиснути на кнопку «Продовжити підписку» навпроти ключа, термін дії якого необхідно подовжити. Якщо Ви хочете отримати новий ключ, тоді потрібно натиснути на кнопку «Придбати нову підписку».

ПРИМІТКА! Під час тестування кількість ключів обмежена 10 одиницями, після закінчення тестування це обмеження буде знято. Це обмеження не стосується додавання ключів під час зміни електронної пошти.

Після натискання на кнопку «Продовжити підписку» або «Придбати нову підписку» відкриється сторінка з вибором підписки.

Вибір типу продовження підписки

На сторінці вибору підписки буде відображено обраний ключ, дата до якої цей ключ дійсний та варіанти підписки з різними термінами дії. Обравши потрібний варіант підписки, нижче з’явиться поле для вибору кількості обраних термінів, дата, до якої буде подовжено підписку, та загальна вартість.

Звертаємо увагу, терміни підписки вказані в календарних днях та максимальний термін дії підписки 400 календарних днів.

Обравши потрібний варіант підписки натискаємо на кнопку «Далі». На наступному кроці буде відображено інформацію про обраний варіант підписки:

  • Протяжність періоду продовження підписки;
  • Ключ, який буде продовжено (якщо додається новий ключ, то він буде відображений тільки після оплати);
  • Ціна за один період;
  • Кількість періодів;
  • Загальна сума.

Підтвердження обраного періоду продовження підпискиЯкщо все вірно – натискаємо кнопку «Підтвердити». Після цього буде створено замовлення, на Вашу електронну пошту буде відправлено інформацію про створене замовлення та відкриється сторінка зі створеним замовленням.

Неоплачене замволенняВ замовленні відображається його номер, дата створення, статус, варіанти оплати та подробиці щодо обраної підписки.

Праворуч над таблицею є три кнопки:

  • «Всі замовлення» (перейти у список всіх замовлень);
  • «Оновити» (перезавантажує сторінку з цим замовленням, потрібно для перегляду поточного статусу замовлення);
  • «Видалити» (видаляє це замовлення, якщо Ви помилково видалили замовлення – створіть нове).

У блоці «Варіанти оплати» будуть відображені доступні варіанти оплати замовлення. До закінчення тестування, варіант оплати буде лише один – «Отримати безкоштовно», обравши який, Ви отримаєте замовлення безкоштовно.

Після успішної оплати замовлення підписку буде подовжено (або створено новий ключ), а на Вашу електронну пошту буде надіслано лист про оплату замовлення та інформацією про замовлення. Замовлення змінить статус на «Сплачено» та в інформації про замовлення буде відображена дата оплати.

Сплачене замовлення

Переглянути весь перелік замовлень можна на вкладці «Замовлення» або натиснувши на кнопку «Всі замовлення».

Вкладка замовленняТаблиця відображає всі Ваші замовлення. Для кожного замовлення відображається його номер, загальна сума, дата замовлення, статус та дата оплати, якщо оплата була. Над таблицею є фільтри, натиснувши на які, можна фільтрувати замовлення по статусу. Є чотири фільтри: всі замовлення, не сплачені, сплачені та видалені. Нижче фільтрів та під таблицею будуть виводитись номера сторінок, якщо замовлень більше 15. Натиснувши на замовлення можна переглянути докладну інформації про нього.

Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
*

Відновлення пароля