Навігація, сортування, фільтрування

Таблиця, яка відображає дані про персонал має наступний вигляд.

Таблиця з данимиНад таблицею є панель інструментів, за допомогою яких відбувається керування даними.

Елементи керування таблицеюНа панелі інструментів розташовано зліва на право:

  • кнопка «Редагування статичних даних» Редагувати статичні дані
  • кнопка «Видимість колонок» – відкриває перелік колонок таблиці, в якому можна тимчасово приховати колонкиМеню видимість колонок
  • кнопка «Показувати/приховувати звільнених працівників» Кнопка показувати звільнених – вмикає/вимикає відображення звільнених працівників, дата для перевірки чи звільнено працівника береться з поля «Дата табеля», яка розміщена внизу ліворуч у головному вікні програми

Зверніть увагу. Згідно статті 241, Кодексу законів про працю України, а саме останнього абзацу: «Коли строки визначаються днями, то їх обчислюють з дня, наступного після того дня, з якого починається строк.» введена дата звільнення працівника буде рахуватись робочим днем для розрахунку відображення звільнених працівників та розрахунку робочого часу у табелі.

  • кнопка  «Переносити по словам» Кнопка переносити слова – вмикає/вимикає режим перенесення по словам у комірках таблиці, якщо ввімкнено – текст у комірках буде переноситися на наступний рядок, якщо йому не буде вистачати ширини колонки, та висота рядків буде відповідно збільшуватись, якщо вимкнено – текст, який не вміщується в комірку буде обрізатися
  • поле фільтру Фільтр таблиці
  • кнопки керування сортуванням Сортування
  • кнопки для додавання/видалення/редагування даних про персонал Редагування таблиці

Окрім редагування даних, передбачено і керування зовнішнім виглядом таблиці. Є можливість змінити положення колонок та рядків за допомогою Drag’n’Drop (перетягнувши рядок або колонку за її заголовок потрібне місце).

В системі передбачено можливість сортування даних в таблиці. Є два режими сортування – автоматичний та ручний. Для перемикання режимів сортування є відповідна кнопка Автоматичний режим сортування на панелі інструментів, над основною таблицею.

В ручному режимі (коли на кнопці сортування намальовано замок Ручний режим сортування) сортувати таблицю необхідно вручну, за допомогою Drag’n’Drop (перетягування мишою) або кнопок зі стрілочками. Щоб перемістити рядок за допомогою Drag’n’Drop – клацніть по рядку лівою кнопкою миші, не відпускаючи клавіші миші перетягніть рядок у потрібне місце та відпустіть клавішу миші. Також можна переміщувати рядки за допомогою кнопок на панелі інструментів, для цього виділіть рядок та натисніть кнопку зі стрілкою відповідного напряму переміщення.

СортуванняВ автоматичному режимі (коли на кнопці сортування намальовано піктограму без замку Автоматичний режим сортування) для сортування треба натиснути на назву стовпця, по якому необхідно відсортувати дані у порядку зростання (від А до Я). При повторному натисканні – сортування буде по цьому ж стовпцю, але в зворотному порядку (від Я до А).

Автоматичне сортування

УВАГА! При створенні табелів, персонал буде відображено в тому ж порядку, що і у таблиці.

Для спрощення пошуку потрібних даних в таблиці передбачено функцію фільтрації даних. Щоб відфільтрувати дані треба клікнути по рядку фільтру та почати набрати слова, за якими хочете відфільтрувати таблицю. Слова не обов’язково набирати повністю. Можна фільтрувати за декількома словами, для цього напишіть перше слово, натисніть пробіл та набирайте друге слово, так можна повторювати декілька разів. Дані в таблиці будуть автоматично фільтруватися по мірі написання слів-фільтрів.

Таблиця з данимиФільтрування таблиці

УВАГА! При прихованні колонок та фільтруванні дані у таблиці не змінюються, а лише тимчасово приховуються. При створенні табелів фільтр не впливає на вибір даних для табелю. Для вибору даних, по яким буде створено табель, використовуйте прапорці вибору рядків. Докладніше про створення табелів.