Таблиця, яка відображає дані про персонал має наступний вигляд.
Над таблицею є панель інструментів, за допомогою яких відбувається керування даними.
На панелі інструментів розташовано зліва на право:
- кнопка «Видимість колонок»
– відкриває перелік колонок таблиці, в якому можна приховати колонки
- кнопка «Показувати/приховувати звільнених працівників»
– вмикає/вимикає відображення звільнених працівників, дата для перевірки чи звільнено працівника береться з поля «Дата табеля», яка розміщена внизу ліворуч у головному вікні програми
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ. Згідно статті 241, Кодексу законів про працю України, а саме останнього абзацу: «Коли строки визначаються днями, то їх обчислюють з дня, наступного після того дня, з якого починається строк.» введена дата звільнення працівника буде рахуватись робочим днем для розрахунку відображення звільнених працівників та розрахунку робочого часу у табелі.
- кнопка «Переносити по словам»
– вмикає/вимикає режим перенесення по словам у комірках таблиці, якщо ввімкнено – текст у комірках буде переноситися на наступний рядок, якщо йому не буде вистачати ширини колонки, та висота рядків буде відповідно збільшуватись, якщо вимкнено – текст, який не вміщується в комірку буде обрізатися
- поле фільтру
- кнопки керування сортуванням
- кнопки для додавання/видалення/редагування даних про персонал
Окрім редагування даних, передбачено і керування зовнішнім виглядом таблиці. Є можливість змінити положення колонок та рядків за допомогою Drag’n’Drop (перетягнувши рядок або колонку за її заголовок в потрібне місце).
В системі передбачено можливість сортування даних в таблиці. Є два режими сортування – автоматичний та ручний. Для перемикання режимів сортування є відповідна кнопка на панелі інструментів, над основною таблицею.
В ручному режимі (коли на кнопці сортування намальовано замок ) сортувати таблицю необхідно вручну, за допомогою Drag’n’Drop (перетягування мишою) або кнопок зі стрілочками. Щоб перемістити рядок за допомогою Drag’n’Drop – клацніть по рядку лівою кнопкою миші, не відпускаючи клавіші миші перетягніть рядок у потрібне місце та відпустіть клавішу миші. Також можна переміщувати рядки за допомогою кнопок на панелі інструментів, для цього виділіть рядок та натисніть кнопку зі стрілкою відповідного напряму переміщення.
В автоматичному режимі (коли на кнопці сортування намальовано піктограму без замку
) для сортування треба натиснути на назву стовпця, по якому необхідно відсортувати дані у порядку зростання (від А до Я). При повторному натисканні – сортування буде по цьому ж стовпцю, але в зворотному порядку (від Я до А).
УВАГА! При створенні табелів, персонал буде відображено в тому ж порядку, що і у таблиці.
Для спрощення пошуку потрібних даних в таблиці передбачено функцію фільтрації даних. Щоб відфільтрувати дані треба клікнути по рядку фільтру та почати набрати слова, за якими хочете відфільтрувати таблицю. Слова не обов’язково набирати повністю. Можна фільтрувати за декількома словами, для цього напишіть перше слово, натисніть пробіл та набирайте друге слово, так можна повторювати декілька разів. Дані в таблиці будуть автоматично фільтруватися по мірі написання слів-фільтрів.
При використанні фільтру (коли в рядку фільтру є хоча б один символ) рядок змінює колір на зелений.
УВАГА! При прихованні колонок та фільтруванні дані у таблиці не змінюються, а лише тимчасово приховуються. При створенні табелів фільтр впливає на вибір даних для табелю. В табель буде виведено всіх видимих або відмічених прапорцем працівників. Докладніше про створення табелів.
У комірках таблиці можуть відображатись невеликі зображення, які візуально показують той чи інший параметр або статус працівника.
Якщо навести курсор миші на комірку з зображенням – буде відображена спливаюча підказка з описом, що саме означають відображені зображення.
Можуть відображатись наступні зображення:
– працівника ще не прийнято
– працівника вже звільнено
– працівника прийнято в цьому місяці
– працівника звільнено в цьому місяці