Історія змін

Версія 0.9.9.3b (від 12.02.2018)

  • Оновлено шаблон табеля А4 формату:
    • Додано рядок “Разом” (за замовчування він увімкнений)
    • Додані налаштування, які дозволяють обрати що виводити в правому верхньому куті аркушу. Налаштування знаходяться в налаштуваннях шаблону табеля на вкладці “Дані”.

      Налаштування таблиці "дата заповнення"

      Можливі три налаштування:

      • При вимкненому прапорці – нічого не виводити
      • При ввімкненому прапорці та обраній опції “Таблиця звітний період” – виводити таблицю “Звітний період” Таблиця "звітний період"
      • При ввімкненому прапорці та обраній опції “Затверджено” – виводити слово “Затверджено”, П.І.Б. та посаду

        Таблиця "Затверджено"

    • Відкориговано вигляд табеля, щоб він більше відповідав затвердженій формі П5
  • В налаштуваннях системи розділені налаштування символу для свят та вихідних. Також зараз можна задавати по два символа для позначення свят та вихідних, наприклад “Св”

    Налаштування символу свят та вихідних

  • Додані нові налаштування шаблону табеля:

    Налаштування табеля: відділ та рахувати відпустки у вихідні

    • Прапорець “Відображення відділів працівників”, ввімкнувши який, можна обрати форму відділу (повну або скорчену), яка буде виведене у клітинки з посадою працівника.

    Відображення відділу працівника

    • Прапорець “Рахувати відпустки у вихідні” (Налаштування шаблону табеля, вкладка “Налаштування”). Якщо прапорець встановлено – в колонках “Неявки” будуть рахуватися і ті відпустки, які припали на вихідні дні.

 

Примітка! Прапорець “Рахувати відпустки у вихідні” можна використовувати з прапорцем “Показувати відпустки у вихідні” або окремо. “Показувати відпустки у вихідні” – вмикає/вимикає тільки відображення відпусток у вихідні в таблиці відміток, а “Рахувати відпустки у вихідні” – тільки додає до неявок відпустки, які були у вихідні дні. Якщо ввімкнено тільки “Показувати відпустки у вихідні” – кількість годин відпустки (для повної форми табеля), яка припала на вихідний буде позначена символом вихідного, а якщо ввімкнені обидва прапорця – у відпустках на вихідних буде показана кількість годин відпустки. Наприклад, візьмемо лютий 2018 року, відпустка з 12.02.2018 по 27.02.2018:

Без прапорцівНалаштування відпусток у вихідні, вимкненоТільки “Показувати відпустки у вихідні”Налаштування відпусток у вихідні, тільки показуватиТільки “Рахувати відпустки у вихідні”Налаштування відпусток у вихідні, тільки рахуватиОбидва прапорці, “Показувати відпустки у вихідні” та “Рахувати відпустки у вихідні”Налаштування відпусток у вихідні, показувати та рахувати

Версія 0.9.9.2b (від 21.01.2018)

  • Додано два формати паперу для створення табелів: А3 та А3 (2 х А4). Обидва формати використовують повну форму табеля затверджену Наказом Держкомстату України № 489 від 05.12.2008, в яку тільки додано стовпчик з науковими ступенями та вченими званнями, який можна вимкнути. Формат А3 – для друку на форматі паперу А3, а формат А3 (2 х А4) – це табель формату А3 розділений на 2 сторінки А4 формату, для друку на двох аркушах А4 формату.

ПРИМІТКА. У попередніх версіях (0.9.9.0b та 0.9.9.1b), в налаштуваннях шаблону, формат А3 (2 х А4) буде відображатись як «a3fora4».

  • В таблицю додано новий стовпчик «Оклад, грн». Дані з нього будуть виводитись в останній стовпчик табеля А3 формату. Для табелів формату А4 заповнювати не обов’язково.
  • В налаштуваннях шаблону додано прапорець «Показувати рядок “Разом”». Він вмикає/вимикає відображення рядку «Разом» в кінці таблиці в табелях формату А3 та А3 (2 х А4).
  • В налаштуваннях шаблону деякі налаштування не будуть доступні при виборі різних параметрів вихідного файлу. Наприклад, для скороченої форми табеля не будуть доступні налаштування «Розташування умовних позначень» та «Код умовних позначень».

ПРИМІТКА. В створених табелях А3 та А3 (2 х А4) форматів в Excel текст в деяких комірках може візуально не вміщатися у клітинку та відображатися з переносом. При друку текст не повинен переноситися, впевнитись у цьому можна переглянувши документ у перегляді для друку (для Excel 2003 це меню «Файл» – «Попередній перегляд», для Excel 2007 і вище – меню «Файл» – «Друк»).

Версія 0.9.9.1b (від 14.11.2017)

  • Виправлена помилка в розрахунках відпусток та скорочених днів

Версія 0.9.9.0b (від 13.11.2017)

  • Змінено систему шаблонів табелів. Відтепер в головному вікні програми можна вибрати тільки форму табеля, наприклад П-5. Поруч зі списком форм табелів з’явилась кнопка «Налаштування шаблону», яка відкриває «Налаштування шаблону табеля».Після натискання кнопки «Створити табель» відразу буде створюватись табель. Якщо необхідно налаштувати табель, то перед створенням необхідно зайти в «Налаштування шаблону» і зробити потрібні налаштування. Докладніше про налаштування виводу табеля читайте у розділі «Допомога» («Налаштування шаблону табеля»

  • У вікні «Налаштування шаблону» додані такі налаштування:

    • На вкладці «Загальна інформація» відображається інформація про обраний шаблон табелю та його можливі налаштування
    • На вкладці «Дані» залишилися всі доступні у версії 0.9.8 налаштування, окрім форми поля «Посада» та додано нове поле «Код ЄДРПОУ» (заповнивши яке у табель буде виведено код ЄДРПОУ)
    • На вкладку «Налаштування» перенесено і перейменовано у «Відображення посад працівників» налаштування «Форма поля “Посада”», а також додані нові налаштування:
      • Формат файлу готового табелю: Excel 2007+ (xlsx)/ Word 2007+ (docx)
      • Формат паперу для якого буде створено табель, наразі доступний тільки А4 формат, але згодом буде додано і А3 формат
      • Форма шаблону табеля: повна (на один день виділяється дві клітинки – код та кількість годин) або скорочена (на один день виділяється одна клітинка – код або кількість годин, якщо це звичайний робочий день)
      • Відкрити табель після збереження – якщо ввімкнено, то після збереження файлу на комп’ютері він буде відкритий відповідною програмою
      • Розташування умовних позначень: вгорі/внизу – це налаштування працює тільки при повній формі табелю, та відповідає за розташування кодів умовних позначень відпрацьованих днів, вгорі –  , внизу –
      • Код умовних позначень: Буквений/Цифровий – як і попереднє, також працює тільки для повної форми табелю, відповідає за вигляд умовних позначень у табелі, наприклад для щорічної відпустки встановлено такі умовні позначення, буквений – «В», цифровий – «8»
      • Показувати відпустки у вихідні – якщо ввімкнено, то у випадку, коли відпустка припадає на вихідний день у табелі буде ставитися код відпустки, якщо вимкнене – код вихідного дня
      • Налаштування відображення колонок табелю, якщо прапорець відмічений – колонка буде виводитись у табель (доступні наступні колонки: «Табельний номер», «Стать», «Наукове звання/ступінь»)
  • Додано 4 нових поля у таблицю співробітників: «Табельний номер», «Стать», «Прийнятий» та «Звільнений». Якщо заповнити поля «Прийнятий» та/або «Звільнений» – працівники, які на дату створення табелю були ще не прийняті або вже звільнені, не будуть відображатися у табелі

  • Додані загальні налаштування табелю (у головному меню «Налаштування» – «Налаштування системи» – вкладка «Табель»), а саме:

    • Символ вихідних та святкових днів (за замовчуванням – «Х»)
    • Кількість робочих годин на день (за замовчуванням – 8)
    • Режим округлення чисел у табелі (округляти або відкидати цифри після коми)
    • Кількість знаків після коми для округлення

    Докладніше про ці налаштування у розділі допомога («Налаштування системи»)

  • При виводі в табель назви відділу більше не дописується слово «Відділ» перед назвою відділу, якщо потрібно додайте слово «Відділ» або інше до назви відділів у статичних даних

  • Покращено інтерфейс редагування статичних даних. Як працювати з новим інтерфейсом редагування статичних даних описано у розділі «Допомога» («Статичні дані»)

  • Вдосконалено систему імпорту/експорту статичних даних – з’явилась можливість вибору даних для експорту та імпорту. В майбутньому така система імпорту/експорту буде зроблена для календаря та основної бази співробітників. Докладніше читайте в розділі «Допомога» («Імпорт/експорт»)

  • Додана можливість роботи програми через проксі-сервер. Налаштувати параметри проксі сервера можна в пункті головного меню «Налаштування» – «Налаштування системи…» – вкладка «Проксі». Докладніше в розділі допомога («Налаштування проксі сервера»)

  • У вікні редагування відпусток змінено елемент вибору типу розрахунку протяжності с «прапорця» (чекбокс) на «крапку» (радіокнопка)

  • Додано спливаючі повідомлення про наявність нової версії системи. У версії 0.9.8 та нижче, повідомлення будуть у вигляді діалогового віконця, а починаючи з версії 0.9.9.0 повідомлення відображається внизу головного вікна програми

  • У вікні «Керування ліцензіями» було видалено відображення списку доступних шаблонів табелів та інформації про них. Цю інформацію можна переглянути у вікні «Налаштування шаблону»

  • Вибір мови інтерфейсу переміщено в пункт меню «Налаштування»
  • Виправлено розрахунок відряджень.

Версія 0.9.8b (від 15.09.2017)

  • Змінено пріоритет НД та відпусток. Якщо відпустка припадає на НД, зараз такий день у табелі буде позначено як НД, раніше він позначався як відпустка
  • Виправлено неправильний розрахунок продовження вихідних, коли на вихідний припадає свято та у цьому місяці був перенесений день з попереднього місяця
  • Виправлені деякі посилання на сайт

Версія 0.9.7b (від 28.08.2017)

  • “Статичні шаблони” перейменовано у “Статичні дані”. В зв’язку з цим змінилася назва файлу збереження “Статичних шаблонів”(Статичних даних) з StaticTemplates на StaticData

ВАЖЛИВО! Якщо Ви користувались попередньою версією системи (0.9.6b або старішою) для збереження введених раніше “Статичних даних” (посади та відділи) необхідно, перед запуском оновленої системи, перейменувати вручну файл StaticTemplates на StaticData. Файл StaticTemplates знаходиться в директорії з програмою в теці Database

  • Додано попередження, про необхідність спочатку заповнити “Статичні дані”
  • Додані підказки на кнопках та інших елементах, вони відображаються при наведенні курсора миші на елемент
  • Виправлені помилки при відображенні списку співробітників та посад у налаштуваннях табелю при однакових П.І.Б.
  • При ручному сортуванні даних у таблиці з персоналом додана можливість сортувати за допомогою Drag’n’drop (перетягування мишкою), детальніше читайте тут

Версія 0.9.6b (від 13.07.2017)

  • Виправлена помилка при спробі фільтрування даних в таблиці
  • Виправлені помилки округлення робочих годин
  • Виправлено накладання відпусток на вихідні дні, якщо відпустка припадає на вихідний день – то в табелі буде відображено вихідний день

Версія 0.9.5b (від 11.07.2017)

  • Виправлена помилка при створенні табелю з 9 та більше співробітниками
  • Виправлені неточності перекладу

Версія 0.9.4b (від 01.07.2017)

Перша бета версія автоматизованої системи для створення табелів обліку робочого часу