Налаштування шаблону табеля

Вікно налаштування шаблону табеля має наступний вигляд.

Налаштування табеля

У вікні є три вкладки: «Загальна інформація», «Дані» та «Налаштування».

ПРИМІТКА. Деякі налаштування в демо версії (без ліцензійного ключа) можуть бути недоступні для налаштування.

На вкладці «Загальна інформація» відображено інформацію про табель та доступні налаштування.

На вкладці «Дані» необхідно заповнити інформацію про установу та відповідальних осіб.

Налаштування табеля, вкладка дані

Поля, біля яких є прапорець, можна вмикати або вимикати, якщо поле вимкнене – воно не буде виведено у табель. У деяких полях з правої сторони є стрілочка, яка означає, що у цьому полі не обов’язково набирати дані вручну. В таких полях можна натиснути на цю стрілочку та вибрати вже існуючі дані, якщо раніше такі дані були внесені у систему.

Налаштування “Таблиця звітний період”/”Затверджено” виводить в правому верхньому куті аркушу табеля таблицю “Звітний період” Таблиця "звітний період"або слово “Затверджено”, П.І.Б. та посаду Таблиця "Затверджено"Ці налаштування  доступні лише в табелях формату А4, в А3 форматі завжди виводиться “Таблиця звітний період”.

На вкладці «Налаштування» налаштовується формат табеля та файлу.

Налаштування табеля, вкладка налаштуванняНа цій вкладці можна налаштувати наступне:

  • Задати формат файлу (Excel 2007+ (xlsx), Word 2007+ (docx), тощо)
  • Формат паперу: А4, А3 або А3 (2 х А4) для друку на двох аркушах А4
  • Форму шаблону: повна (на один день виділяється дві клітинки – код та кількість годин) або скорочена (на один день виділяється одна клітинка – код або кількість годин, якщо це звичайний робочий день)
  • Ввімкнути режим автоматичного відкриття створеного табеля, поставивши відповідний прапорець. Якщо «Відкрити табель після збереження» ввімкнено, то після збереження табеля він відкриється у встановленій програмі, відповідно до формату файлу табеля
  • Відображення певних колонок таблиці табеля, поставивши або знявши відповідний прапорець
  • Налаштувати вигляд таблиці в табелі:
      • Відображати відділ працівників (повністю або скорочено) – відповідає за відображення відділу працівника перед посадою, форми відділів працівників можна задати в статичних даних
      • Відображати посади працівників (повністю або скорочено) – відповідає за вигляд колонки «Посада», форми «Посад» працівників можна задати в статичних даних
      • Розташування умовних позначень (вгорі або внизу) – це налаштування працює тільки при повній формі табеля, та відповідає за позицію розташування кодів умовних позначень відпрацьованих днів, вгорі – , внизу –
      • Код умовних позначень (буквений або цифровий) – як і попереднє, також працює тільки для повної форми табеля, відповідає за вигляд умовних позначень у табелі, наприклад для щорічної відпустки встановлено такі умовні позначення, буквений – «В», цифровий – «8»
      • Показувати відпустки у вихідні – якщо ввімкнено, то у випадку, коли відпустка припадає на вихідний день у табелі буде ставитися код відпустки, якщо вимкнене – код вихідного дня
      • Рахувати відпустки у вихідні – якщо прапорець встановлено, то в колонках “Неявки” будуть рахуватися і ті відпустки, яки припали на вихідні дні.
      • Наприклад, візьмемо лютий 2018 року, відпустка з 12.02.2018 по 27.02.2018:

        Без прапорцівНалаштування відпусток у вихідні, вимкненоТільки “Показувати відпустки у вихідні”Налаштування відпусток у вихідні, тільки показуватиТільки “Рахувати відпустки у вихідні”Налаштування відпусток у вихідні, тільки рахуватиОбидва прапорці, “Показувати відпустки у вихідні” та “Рахувати відпустки у вихідні”Налаштування відпусток у вихідні, показувати та рахувати

      • Показувати рядок “Разом” – якщо ввімкнена, то у табелях буде відображено в кінці таблиці рядок з сумарними даними табеля