Навігація, режими

Таблиця, яка відображає дані про персонал має наступний вигляд.

Таблиця персоналНад таблицею є панель інструментів, за допомогою яких відбувається керування даними.

Панель інструментівНа панелі інструментів розташовано зліва на право:

Окрім редагування даних, передбачено і керування зовнішнім виглядом таблиці. Якщо ввімкнути розширений режим (на стрічці головного меню обрати пункт «Режим» – «Розширений режим»), з’являється можливість приховувати та переставляти місцями стовпці.

Розширений режимДля того, щоб приховати стовпчик з основної таблиці, потрібно знайти його в таблиці «Стовпчики» та зняти з нього прапорець. Для відображення прихованого стовпчика необхідно виконати зворотну операцію – поставити на ньому прапорець.

Переставити місцями стовпчики можна за допомогою кнопок зі стрілками над таблицею «Стовпчики». Треба вибрати потрібний стовпець в таблиці «Стовпчики» (клікнувши по ньому) та перемістити його кнопками з іконками стрілок вгорі, над таблицею.

Кнопки переміщення стовпчиківВ системі передбачено можливість сортування даних в таблиці. Є два режими сортування – автоматичний та ручний. Для перемикання режимів сортування є відповідна кнопка Автоматичний режим сортування на панелі інструментів, над основною таблицею.

В ручному режимі (коли на кнопці сортування намальовано замок Ручний режим сортування) сортувати таблицю необхідно вручну, за допомогою drag’n’drop (перетягування мишою) або кнопок зі стрілочками. Щоб перемістити рядок за допомогою drag’n’drop – клацніть по рядку лівою кнопкою миші, не відпускаючи клавіші миші перетягніть рядок у потрібне місце та відпустіть клавішу миші. Також можна переміщувати рядки за допомогою кнопок на панелі інструментів, для цього виділіть рядок та натисніть кнопку зі стрілкою відповідного напряму переміщення.

СортуванняВ автоматичному режимі (коли на кнопці сортування намальовано піктограму без замку Автоматичний режим сортування) для сортування треба натиснути на назву стовпця, по якому необхідно відсортувати дані у порядку зростання (від А до Я). При повторному натисканні – сортування буде по цьому ж стовпцю, але в зворотному порядку (від Я до А).

Автоматичне сортування

УВАГА! При створенні табелів, персонал буде відображено в тому ж порядку, що і у таблиці.

Для спрощення пошуку потрібних даних в таблиці передбачено функцію фільтрації даних. Щоб відфільтрувати дані треба клікнути по рядку фільтру та почати набрати слова, за якими хочете відфільтрувати таблицю. Слова не обов’язково набирати повністю. Можна фільтрувати за декількома словами, для цього напишіть перше слово, натисніть пробіл та набирайте друге слово, так можна повторювати декілька разів. Дані в таблиці будуть автоматично фільтруватися по мірі написання слів-фільтрів.Таблиця персонал

Фільтрування таблиці

УВАГА! При фільтруванні дані у таблиці не змінюються, а лише тимчасово приховуються. При створенні табелів фільтр не впливає на вибір даних для табелю. Для вибору даних, по яким буде створено табель, використовуйте прапорці вибору рядків. Докладніше про створення табелів.